15 Απριλίου 2015

Κέικ με βανίλια και ζεστό γάλα






Όσοι δεν γνωρίζετε την Τάνια, το πράσινο μίξερ και τα γλυκά της χάνετε!

Πρόκειται για μια έξυπνη γυναίκα με έντονη την αίσθηση του χιούμορ και έναν εξαιρετικό, απλό και καθημερινό τρόπο γραφής  που πραγματικά σε πιάνει από τη μύτη και δεν σε αφήνει να σηκώσεις τα μάτια από την οθόνη αν δεν διαβάσεις μέχρι και την τελευταία τελεία.  



Όταν μπεις στο μπλόγκ της δεν πρόκειται να ξαναβγείς. Σαν διαδικτυακή ρουφήχτρα θα σε κρατήσει για πάντα εκεί.  Θες γιατί σου αρέσουν οι γλυκές συνταγές  της? Θες γιατί γουστάρεις να την διαβάζεις? Θες γιατί τρελαίνεσαι να χαζεύεις τις μίνιμαλ φωτογραφίες, πάντα με φόντο το πράσινο μίξερ στον πάγκο της κουζίνας της? Θες γιατί είναι ένα άνετο τυπάκι, μια cool νέα μητέρα και βλέπεις στο πρόσωπό της το κορίτσι της διπλανής πόρτας?  Όποιος και να είναι ο λόγος, ένας από αυτούς ή κάποιος επιπλέον, θα βάλεις  το «Πράσινο Μίξερ»  σελιδοδείκτη στα αγαπημένα σου. Γιατί η Τάνια έχει σταθερούς και φανατικούς αναγνώστες  που φτιάχνουν και ξαναφτιάχνουν τα γλυκά της. Να, σαν αυτό εδώ το κέικ! Το έφτιαξες  μια? Θα το φτιάχνεις για πάντα! 




Είναι ένα εξαιρετικό κέικ. Ένα μασίφ (όπως αρέσκεται να λέει ) κέικ, που κόβοντάς το δεν πέφτει ψίχουλο κάτω. Συμπαγές σαν σφουγγάρι, μαλακό και αφράτο με πλούσια (πιο πλούσια πεθαίνεις) γεύση βανίλιας, αφού χρησιμοποιείται στην παρασκευή του και εκχύλισμα αλλά και λοβός βανίλιας. Τι άλλο να ζητήσεις? Ιδού. Το μεγαλείο της απλότητας στο πιάτο σου. 





ΚΕΙΚ ΜΕ ΒΑΝΙΛΙΑ ΚΑΙ ΖΕΣΤΟ ΓΑΛΑ


Υλικά: 


     1)      230 γραμμάρια αλεύρι για όλες τις χρήσεις  κοσκινισμένο

     2)      ¼ κουταλάκι του γλυκού αλάτι

     3)      130 γραμμάρια βούτυρο

     4)      250 ml γάλα φρέσκο

     5)      4 μεγάλα αυγά σε θερμοκρασία δωματίου

     6)      300 γραμμάρια ζάχαρη λευκή κρυσταλλική

     7)      2 κουταλάκια γλυκού εκχύλισμα βανίλιας

     8)      1 κουταλάκι του γλυκού μπέικιν πάουντερ

     9)      1 λοβό βανίλιας 




Μέθοδος: 


Ετοιμάζουμε όλα τα υλικά στον πάγκο της κουζίνας μας και βουτυρώνουμε και αλευρώνουμε μια φόρμα του κέικ με τρύπα στη μέση.  Προσοχή!! Δεν ρίχνουμε το μπέικιν μέσα στο αλεύρι γιατί θα προστεθεί στο τέλος! 


Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς στον αέρα. 




Βάζουμε τα αυγά στο μίξερ και τα χτυπάμε για 2 λεπτά μέχρι να αφρατέψουν. 

Ταυτόχρονα τοποθετούμε σε μια μικρή κατσαρόλα το γάλα με το βούτυρο και το λοβό βανίλιας αφού τον έχουμε σκίσει με το μαχαίρι στη μέση και έχουμε αφαιρέσει τα σποράκια του. Ρίχνουμε μέσα στην κατσαρόλα δηλαδή και τα σποράκια αλλά και τον λοβό που έχουμε ανοίξει στη μέση. Τοποθετούμε την κατσαρόλα πάνω στη φωτιά και αφήνουμε το γάλα να βράσει και το βούτυρο να λιώσει. 


Εν τω μεταξύ αφού έχει περάσει το δίλεπτο που χτυπάμε τα αυγά, προσθέτουμε στον κάδο του μίξερ τη ζάχαρη και το εκχύλισμα βανίλιας. Χτυπάμε παλι για ένα λεπτό μέχρι να αφρατέψει το μίγμα και να ασπρίσει. 


Τώρα προσθέτουμε σταδιακά σε 4 δόσεις το αλεύρι κοσκινισμένο με το αλάτι. Ρίχνουμε λίγο αλεύρι και χτυπάμε. Αυτό το κάνουμε  μέχρι να πάρει όλο το αλεύρι το μίγμα. 


Τώρα το γάλα πρέπει να έχει ήδη βράσει! Χωρίς καμία καθυστέρηση το ρίχνουμε σταδιακά (λίγο – λίγο), σε 6 δόσεις μέσα στο μίγμα του μίξερ χωρίς να σταματήσουμε καθόλου το χτύπημα. Αυτό γίνεται για να μην βράσει το αυγό που υπάρχει μέσα. Χτυπάμε μέχρι να ομογενοποιηθεί. 


Μόλις τελειώσουμε με το γάλα και το βούτυρο, προσθέτουμε το μπέικιν πάουντερ και χτυπάμε αλλη μια τελευταία φορά μέχρι να ενσωματωθεί στο μίγμα. 


Ρίχνουμε κατευθείαν και χωρίς καθυστέρηση το μίγμα του κέικ μέσα στη φόρμα και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο για 40 περίπου λεπτά στους 180 βαθμούς στον αέρα. 


Μετά από 40 λεπτά, ανοίγουμε το φούρνο και βυθίζουμε ένα μαχαίρι μέσα στο κέικ. Αν βγει χωρίς υπολείμματα ζύμης τότε το κέικ είναι έτοιμο. Αν όχι, τότε το αφήνουμε για λίγα λεπτά ακόμα στο φούρνο. 


Μόλις είναι έτοιμο, το βγάζουμε από το φούρνο και το αφήνουμε για 15-20 λεπτά μέσα στη φόρμα του να πέσει η θερμοκρασία λίγο. Κατόπιν το ξεφορμάρουμε και το αφήνουμε πάνω σε μια σχάρα να κρυώσει τελείως. 


Καλή επιτυχία!!!! 





Tips


     1)      Ο χυλός του κέικ  (πριν αυτό ψηθεί) είναι εξαιρετικά υδαρής και λεπτόρρευστος. Δεν θυμίζει την παχύρρευστη ζύμη κέικ που όλοι γνωρίζουμε. Αυτό δεν είναι πρόβλημα και ούτε σημαίνει πως κάνατε κάτι λάθος.  Μόλις ψηθεί, θα πήξει και θα πάρει τη μορφή του συμπαγούς κέικ που προανέφερα.  









50 σχόλια:

  1. Καλημέρα Χρυσαυγή μου και Χρόνια Πολλά με υγεία και αγάπη <3
    Η περιγραφή σου για την Τάνια είναι πολύ εύστοχη. Όσο την έχω γνωρίσει μέσα από το blog της, είναι ακριβώς αυτό που γράφεις.
    Το δε κέικ είναι το απόλυτο, το νούμερο ΕΝΑ κέικ για παιδικά πάρτι! Θα τρώνε τα παιδάκια λαχταριστό all time classic κέικ βανίλιας και δε θα πέφτει ψίχουλο. Η χαρά της μαμάς οικοδέσποινας :)

    Φιλιά και στις δύο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα και χρόνια πολλά Ασπασία μου!
      Αυτο με το ότι δεν πέφτουν ψίχουλα κάτω στο παιδικό πάρτι ούτε που το είχα σκεφτεί!! Είδες για να είσαι ο γκουρού των παιδικών πάρτι??? Δεν σου ξεφεύγει τίποτα!! χαχαχαχααα

      Όσο για την Τάνια χαίρομαι που βρήσκεις ότι ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα οι χαρακτηρισμοί μου γι΄αυτήν! Η κοπέλα είναι πολύυυυ καλή στο είδος της!!!

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Ενώ φαίνεται ότι είναι το κλασσικό κέικ, δεν είναι. Φαίνεται και στις φωτό ότι είναι πολύ δεμένο, συμπαγές συνάμα αφράτο. Και πρέπει να είναι και πολύ νόστιμο. Αν δεν είχα ήδη κέικ στον πάγκο μου θα το έφτιαχνα.
    Α! Χρυσαυγή έφτιαξα τη black forest, από γεύση έγινε ΤΕΛΕΙΑ από εμφάνιση όχι τόσο τέλεια. Αν θέλεις πέρασε από το blog μου να τη δεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΌΟΟΟΟΧΙ !!! Ουδεμία σχέση με κλασσικό κέικ! Μονάχα στην όψη!!
      Η νοστιμιά του δε, είναι πολύ μεγάλη.

      Σε ευχαριστώ Νίκη για την επιλογή που έκανες να φτιάξεις την μπλακ φόρεστ μου σαν τούρτα γεννεθλίων! Μάλιστα την είδα και μου άρεσε πάρα πολύ η σκέψη να την κάνεις φωλιά με αυγά!!!! Η ιδανική πασχαλινή τούρτα!!! Δεν καταλαβαίνω πραγματικά γιατί λες ότι δεν σου βγήκε όμορφη!! Είναι υπέροχη! Χαιρομαι που την ευχαριστηθήκατε!!!

      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα και χρόνια πολλά! Υπέροχο το κέικ, νόστιμο και ελαφρύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαρία !!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Είπα μετά το Πάσχα να δώσω το μήνυμα "όχι άλλο τσουρέκι" με ένα πολύ ιδιαίτερο και νόστιμο κέικ!

      Διαγραφή
  4. Χρόνια Πολλά Χρυσαυγή !!
    Πολύ όμορφο που στηρίζεις με τόσο ωραία λόγια και με πράξεις ένα blog που διαβάζεις και θαυμάζεις !!
    Οι φωτογραφίες φαίνονται τέλειες και το κέικ λαχταριστό :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα! Ευχαριστώ πολύ και χρόνια πολλά !!
      Η πραγματική λέξη που νομίζω ότι ταιριάζει δεν είναι το "στηρίζω". Ποιά είμαι άλλωστε εγώ για να στηρίξω? Θα έλεγα ότι απλά μοιράζομαι τη δουλειά των ανθρώπων που θαυμάζω ώστε να την μάθουν κι αλλοι!!! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε η ανάρτηση αλλά και το ίδιο το κέικ!!!

      Καλό βράδυ και ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  5. Χρόνια πολλά Χρυσαυγή! Μασίφ κέικ δεν έχω ξαναφάει. Πρέπει να το δοκιμάσω.. Ευχαριστούμε και εσένα και την Τάνια για την υπέροχη συνταγή! Φιλούρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν εχεις φαει; Τοτε μπορω να σου πω μετα βεβαιοτητας οτι αν φας θα ψαχνεις πλεον μονο για τετοια. Ειναι εθιστικα, οπως αυτο της Τανιας!

      Σε ευχαριστω πολυ Σοφια!!
      Χρονια πολλα! :)

      Διαγραφή
  6. Δείχνει όντως εξαιρετικό κι αφού μας το προτείνεις με τόσο ζήλο θα πει πως απλά αξίζει να το δοκιμάσουμε.Εγώ πάντως θα το τιμήσω.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεκα φτιαξ' το λοιπον και τα λεμε μετα. Νιωθω οτι θα αρεσει πολυ!

      Φιλακια πολλα!!! :)

      Διαγραφή
  7. Χρόνια Πολλά μεταπασχαλινά για να τηρήσουμε το έθιμο!

    Το κέικ σας είναι υπέροχο και φαίνεται από τις υπέροχες φωτογραφίες μα και από τις έντονα πορτοκαλί αποχρώσεις που το συνδύασες!

    Φιλιάαα!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρονια πολλα Ζαμπια !!!!
      Το κεικ εγινε πριν το πασχα αλλα φωτογραφιθηκε με την προοπτικη της ανοιξης που αργησε να ερθει φετος, ωστε να το αναρτησω μετα τις γιορτες. Χαιρομαι πολυ που σου αρεσε!!

      Φιλιααα!!

      Διαγραφή
  8. καλημερααααααα πωπωπ αφρος το κεικ!!!! ποιος αντιστέκεται σε ενα κομμάτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφρός δε λες τίποτα! Δεν ξέρω ποιος αντιστέκεται, εγώ πάντως όχι!!!
      Καλημέρα!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  9. καλημερα Χρυσαυγη μου!! χριστος ανεστη!! φοβερο το κεικ!! ειμαι φαν του μιξερ!! οι συνταγες της τελειες!! οπως και οι φωτογραφιες σου!! πολλα φιλια!! το καρφιτσωνω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Ελπίδα! Χρόνια πολλά!
      Κι εσύ φαν του μίξερ!!! Ετσι! Χαίρομαι γιατί οι συνταγές της Τάνιας αξίζουν πραγματικά!!
      Καρφίτσωσέ το και φτιάξ΄το άμεσα!!! Δεν θα ξαναφτιάξεις άλλο κέικ βανίλιας ποτέ!!! Το υπόσχομαι!!

      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  10. Εξαιρετικό, απίθανο Χρυσαυγή!!!!
    Και οι φωτογραφίες σου ανοιξιάτικες, Πασχαλιάτικες, φωτεινές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Γιώργο!
      Ευχαριστώ πολύ ! Χαίρομαι που σου άρεσε τόσο το κέικ όσο και η φωτογράφιση!
      Να είσαι καλά!!!!!

      Διαγραφή
  11. Χρόνια Πολλά Χρυσαυγή μου!! Και εγώ αγαπώ Τάνια!! Μεγάλη φαν!! Το κέικ φανταστικό!! Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, λοιπόν αφού κι εσύ είσαι φαν του "Μίξερ" τότε ξέρεις περί τίνος πρόκειται!!!
      Σιγουράκι σε συνταγές και ποιότητα!!!!!!
      Φιλιά πολλά Αθηνά μου!
      Χρόνια πολλά!!!

      Διαγραφή
  12. Καλημέρα!! Μπράβο και στις δυο σας, τόσο για την συνταγή όσο και για τις φωτογραφίες!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγγελική μου σε ευχαριστώ πολύ και εκ μέρους της Τάνιας!!!
      Φιλιά πολλά!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  13. Κι εγώ ψηφίζω Τάνια! Είναι φανταστική και έχω κάνει πάρα πολλές συνταγές της! Εννοείται ότι το κέικ που ανάρτησες και το έχω κάνει ξανά και ξανά και ξανά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Νοτούλα μου!
      Για να το κάνεις ξανά και ξανά σημαίνει ότι σου άρεσε τόσο όσο και σε μένα! Χαίρομαι πολύ!

      Φιλιά πολλά!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  14. Όταν ακούω μασίφ,το μυαλό μου κατευθείαν πηγαίνει στον χρυσό.
    Μασίφ χρυσός,που σημαίνει η απόλυτη πολυτέλεια και η απόλυτη καθαρότητα στο ευγενές μέταλλο.
    Καθαρό βάρος,καράτια και ο ανάλογος υπολογισμός της τιμής στο ζύγι.
    Όμως η πολυτέλεια πάρει ωραιότατα και στην γεύση!
    Η καθαρότητα επίσης!Αλλά και η ευγένεια!
    Και οφείλω να ομολογήσω οτι η άμιλλα και η ευγένεια ,καθώς επίσης και η η συγκλονιστική συνταγή ενός κέικ,σήμερα βαραίνουν πολυ σε αυτό το blog.
    Ένα συμπαγές,μασίφ κέικ με την υφή του σφουγγαριού!
    Με την βανίλια να γαργαλάει τη μύτη και το κεχριμπαρένιο χρώμα του να συναγωνίζεται την λάμψη του πολύτιμου μέταλλου.
    Ελκυστικό πολυ δείχνει και η φροντίδα της Χρυσαυγής να αναδείξει την λιτότητα του ,φαίνεται ότι επετεύχθη!
    Και κάθομαι και αναρωτιέμαι....ένα κιλό χρυσάφι ,ζυγίζει το ίδιο με ένα κιλό κέικ με βραστό γάλα?
    Σήμερα που πολλοί τα χρυσαφένια τούβλα των πολλών καρατίων τα έχουν εναποθέσει σε θυρίδες,ας επικεντρωθούμε στον γευστικό θησαυρό των αμύθητων σε αξία καρατίων ,ενός απλού ,μα συνάμα τόσο ακριβού,κέικ!
    Καλώς μας ήρθες γλυκιά μας Χρυσαυγη!Σε επιθυμήσαμε πολυ!
    Χρόνια πολλα και απο ´´ κοντά ´´
    Φιλάκια άπειρα θα πω και θα στείλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Φωτεινούλα, αν εσύ μιλάς για ευγένεια, που στα μάτια μου είσαι το πρότυπο αυτής, τότε νιώθω απεριόριστη χαρά!

      Αν και χθες ήμουν στα κάτω μου με την ...."ανώμαλη προσγείωση" στην πραγματικότητα του τόπου μας, σήμερα είμαι λίγο καλύτερα και διαβάζοντας το σχόλιό σου, ίσως είμαι αρκετά καλύτερα. Χαίρομαι που έχω φίλες σαν κι εσένα και αυτό κάνει την 'επιστροφή" μου λιγότερο δυσβάσταχτη!!

      Σε φιλώ πολύ !!!!!!!!!!!!!!!
      Ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  15. αυτα ειναι..κεικ που δε θρυμματιζεται...ποσο τελειο? ευχαριστουμε κουκλες για τη συνταγη! Χρυσαυγη υπεροχη η παρουσιαση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Ζήνα μου!!!!
      Χρόνια πολλά!
      Να το φτιάξεις να το ευχαριστηθείς το κεκάκι!!!!!!!!!!!!!

      Φιλια πολλά!!!!!!!

      Διαγραφή
  16. Και έλεγα γιατί με έχει πιάσει λόξυγγας σήμερα, χαχαχαχα!!!!
    Πλάκα κάνω εννοείται... απλά δεν ξέρω τι να πω γιατί έχω κοκκινήσει με όλα αυτά που γράφεις και δεν τα παω καλά με τα κοπλιμέντα (όχι ότι δεν τα θέλω, απλά δεν ξερω πως να τα διαχειριστώ συνήθως).
    Ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά λόγια λοιπόν και για την εμψύχωση.
    Το κέικ σου βγήκε φοβέρο, διακρίνω ένα μικρό σχεδιάκη στην ψύχα, σα φύλλο, που μου αρέσει ιδιαίτερα (λεπτομέρειες που βλέπουμε εμείς οι κολλημένες).
    Χρόνια Πολλά είπαμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα διαχειριστείς μια χαρά γιατί τα αξίζεις!!!!!!!
      Δώσε σουτ στις ανασφάλειές σου και απόλαυσε τα όμορφα λόγια από ανθρώπους που ξέρεις ότι τα εννοούν! Είσαι άλλωστε πολύ καλή στο είδος σου και αυτό το αναγνωρίζουν όλοι!!!!!!!!!!!

      Συνέχισε να μας γλυκαίνεις!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Συνέχισε να "μιξάρεις"....με το πράσινό σου μίξερ αφού το άλλο σου σπορ το έχεις εγκαταλείψει!!!!

      Φιλιά πολλά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Τάνια! Το ίδιο σχεδιακι είχε και η δική μου εκτέλεση του κέικ σου χαχα

      Διαγραφή
  17. Χριστος Ανεστη!
    Ευχομαι να ειχες ενα υπέροχο Πάσχα.

    Οσο για το κέικ... απλά νοστιμο ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Beauty και χρόνια πολλά!!
      Ναι, είχα ένα ονειρεμένο Πάσχα!!! Ελπίζω κι εσύ να πέρασες πολύ ωραία τις μέρες αυτές!
      Ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  18. Ναι, ναι, ναι, θα συμφωνήσω σε όλα όσα έγραψες!
    Το γράψιμο της Τάνιας και η προσωπικότητα που βγάζει μου ταιριάζουν απόλυτα, οι φωτογραφίες της είναι για να κάθεσαι να χαζεύεις, και οι συνταγές της είναι πάντα προσεγμένες στην παραμικρή τους λεπτομέρεια, με σαφέστατες οδηγίες, πρωτότυπες και ιδιαίτερες!
    Και αυτό το κέικ είναι η απόδειξη για όλα!
    Και φυσικά για άλλη μια φορά έγραψες με τη φωτογραφική σου ματιά...
    Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Χρύσα μου!!!!!!!!!!!
      Όσα λες ανταποκρίνονται σε αυτά που πιστεύω κι εγώ και νομίζω όλοι όσοι παρακολουθούν την Τάνια. Είναι κατά τη γνώμη μου μια ολοκληρωμένη μπλόγκερ!

      Σε ευχαριστώ και για τα περί φωτογραφιών! Ήθελα μια δόση άνοιξης στην οθόνη μου γιατί αρκετά πια ο παρατεταμένος φετεινός χειμώνας!!

      Φιλιάααααααααα!

      Διαγραφή
  19. Καλησπέρα Χρυσαυγή μου Να σου πω ένα κέικ ζεστό για το πρωινό θα ήταν ότι έπρεπε. Αν δεν κάνει και ψίχουλα είναι ένας ακόμα λόγος να το δοκιμάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζεστό κέικ και καφές είναι το ιδανικό πρωίνό για μένα! Μακράν καλύτερο από το δεύτερο!!!!!
      Φτιάξ΄το και θα με θυμηθείς!!
      Φιλιά πολλά Πολίνα!

      Διαγραφή
  20. Το έχω φτιάξει!!!!! ΤΟ ΚΕΙΚ!!!!!
    ωραία παρουσίαση Τανιας και κέικ!!! Χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα καλά!!!!!!!!!!!! Δεν είχα αμφιβολία περί τούτου!!!
      Εσένα να σου έχει ξεφύγει τέτοιο κορυφαίο κέικ???????????
      Θα έπεφτα από τα σύννεφα αν συνέβαινε αυτό!

      Φιλούρες!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Μου αρέσει πολύ η φωτογραφία με τη καρέκλα!!!!

      Διαγραφή
  21. καλημερα και χρονια πολλα χρυσαυγη!!!!
    συμφωνω σε οοοοολα αυτα που ειπες για "το παρασινο μιξερ"!!!!ειναι φοβερη η τανια!
    Γεια στα χερια σου για την τοσο φοβερη εκτελεση αυτου του καταπληκτικου κεικ!!!!
    πολλα φιλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικίτσεν μου σε ευχαριστώ πολύ!
      Χρόνια πολλά και σε σένα!!!
      Τανια = εγγύηση στα γλυκά!
      Χαίρομαι που συμφωνούμε!!!!

      σε φιλώ!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  22. Καλημέρα Χρυσαυγή μου γλυκιά!
    Χρόνια πολλά! Φαίνεται πολύ ωραίο το κέικ και πρέπει να είναι πολύ αρωματικό!! Γενικά η Τάνια έχει πολύ ωραίες συνταγές και καταπληκτικές φωτογραφίες! Αλλά και η δική σου παρουσίαση είναι μοναδική!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά εύχομαι.

    Επειδή Χρυσαυγή μου, μιλάς για ανυπέρβλητο άρωμα βανίλιας (χάρη στα διπλά υλικά) νομίζω πως με έχετε ήδη πείσει για την σχετική δοκιμή (τόσο εσύ, όσο και η Τάνια με την ιδέα της).

    Φωτογράφιση άκρως επαγγελματική, με το πορτοκαλί κοντράστ!!!

    Χαιρετισμούς πολλούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μπράβο και στις δυο σας!! Και για τη συνταγή και για την διαδικτυακή φιλία!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Είναι η Τάνια φοβερή αλλά είσαι και εσύ βρε παιδί μου άλλο πράγμα! Με την γλαφυρότητα των κειμένων σου με έκανες να σώσω τη συνταγή πριν κάν δω τα υλικά!Τι να πω πια? Αυτό μόνο εσύ το έχεις καταφέρει ως τώρα! Θα δοκιμαστεί λοιπόν όμορφη κυρία μου σύντομα!
    Καλό απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χρυσαυγή μου έφτιαξα το κέικ σου και μου άρεσε πάρα πολύ από γεύση αλλά το μισό προς τα κάτω μου βγήκε λίγο λασπωμένο.Δεν ξέρω τι έκανα λάθος...Έχεις καμιά ιδέα γιατί έγινε αυτό γιατί θα ήθελα να το ξαναφτιάξω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

πήγαινε στην κορυφή! 01 09 10