19 Αυγούστου 2013

Pina Colada




Από τα πιο εξωτικά και εύγευστα κοκτέιλ που κατά τη γνωμη μου, μπορούμε να απολαύσουμε με τρία μόλις συστατικά. Ανανάς, καρύδα και ρούμι ανακατεύονται και μας ταξιδεύουν ως εκεί που θα θέλαμε πολύ να πάμε. Εξωτικά νησιά, λευκή άμμος, τιρκουάζ νερά, κοκοφοίνικες, ήλιος και θεσπέσια κοκτέιλς σερβιρισμένα μέσα σε τροπικά φρούτα, σημαιοστολισμένα, παγωμένα και απολαυστικά!!




PINA COLADA

Υλικά: 

  1)  60 γραμμάρια ρούμι (άσπρο ή μαύρο
  2)  120 γραμμάρια χυμός ανανά
       3)  40 γραμμάρια γάλα καρύδας



Διαδικασία: 

                Χρειαζόμαστε ένα μπλέντερ ή μούλτι. Βάζουμε όλα τα υλικά στο δοχείο του μπλέντερ καθώς επίσης και μερικά παγάκια (5-6 δηλαδή).  Τα χτυπάμε όλα μαζί έτσι ώστε να προκύψει ένα μείγμα σαν γρανίτα σχετικά αραιό. Σερβίρουμε σε ποτήρι ή σε μια μικρή καρύδα όπως έκανα εγώ. Στο τέλος τρώμε και την καρύδα!!!

Tip: Η αυθεντική συνταγή για pina colada απαιτεί 40 γραμμάρια άσπρο ρούμι και 20 γραμμάρια μαύρο. Αν τα έχετε και τα δύο, φτιάξτε το κοκτέιλ κατ΄ αυτόν τον τρόπο.

Απολαύστε και δροσιστείτε!!! 




19 σχόλια:

  1. Φερε ποτά και φύγαμε για Μαλδίβες!!!!
    Τι εκπληξη!!!!
    Τι εξωτική ανάρτηση!!!
    Τι ωραίες ζωντανές φωτογραφίες, έτοιμες να τις πιεις!!!
    Ξεκινά το σερβίρισμα...περιμενω...και με τα δυο ρουμια για μένα!!
    Καλημέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήμουν τόσο σίγουρη ότι θα εκτιμούσες το δροσερό αλκοολούχο ποτό!!
      Σου χαρίζω τα δύο ρούμια και κρατώ την καρύδα για μένα λοιπόν...
      ... μου επιτρέπεις?

      Καλημερούδια σας!!!

      Διαγραφή
    2. ε τωρα θα ηθελα ενα ποτο!!!!
      ξαναμπηκα να δω τις φωτος μεγάαααλες!!!!

      Διαγραφή
    3. Πες μου τον τρόπο να στο στείλω και θα το κάνω!!

      Διαγραφή
  2. Αυτό για το σύζυγο που του αρέσει η καρύδα!!
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και στον δικο μου αρεσει η καρυδα, σιγουρα θα το εκτιμησει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ωραία η καρύδα. Αν και πολλοί δεν την πλησιάζουν.
      Για τον συζυγο λοιπόν!!!

      Διαγραφή
  4. Τι εξωτική πρόταση! γεμάτη υποσχέσεις, εκπλήξεις, καλοκαιρινή ατμόσφαιρα με γεύση και νοστιμιά!
    Αυτά τα εξωτικά πολύ μού/μέ πάνε...

    Pina Colada x 2 για μένα πλιιιιιιζζζζζζζζζζζζζζ! :)
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...αυτές οι υποσχέσεις Ζαμπία μου που ποτέ δεν εκπληρώνωνται!!!
      Κι εμένα μου πάνε τα εξωτικά και αν περνούσε από το χέρι μου θα βρισκόμουν τώρα κάτω από έναν φοίνικα με μια καρύδα στο χέρι και ένα στεφάνι με λουλούδια στο λαιμό!!!

      ...Ωραία τα όνειρα θερινής νυκτώς... βρήσκεις?

      Διαγραφή
  5. Δίπλα στο χοντρό καλαμάκι σου, στο καρπουζένιο ποτό της Peps, έβαλα κι' εγώ το δικό μου!

    Αλλά να βάλεις Χρυσαυγή μου και σ' αυτό, το δικό σου το εξωτικό, ένα τρίτο καλαμάκι χοντρό (σε χρώμα μπλε ώστε να το ξεχωρίζω) γιατί μάλλον δεν ξεδίψασα αρκετά με εκείνο :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα μπερδέψουμε τα καλαμάκια μας κορίτσια... την βλέπω τη δουλειά!
      Πρόσεχε μόνο Πηνελόπη μου γιατί αυτό "βαράει". Δεν είναι σαν τον αγνό φρουτοχυμό της Πέπς!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Χικ...χικ...χικ....
      Τώρα το λες, βρε Χρυσαυγηηηηή...χικ!
      Είναι αργά, είναι αργά, λαλαλαλαλαλαλαλα

      :-)))

      Διαγραφή
  6. Καλά να πάθω αφού ήρθα χωρίς καλαμάκι!!!!! Με πρόλαβαν άλλες!!!!!
    Οπότε θα αρκεστώ στην καρύδα, που της έχω και αδυναμία!!!!!!!!!!!!
    Με ξετρέλαναν οι φώτο!!!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Σιλένα μου.
      Κι εγώ μόλις ρούφηξα το ποτό... έφαγα και την καρύδα!!
      Τρελή αδυναμία λέμε!!

      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  7. Αμάν, τι εισαγωγή είναι αυτή! Ήρθαν μετά και οι φωτογραφίες που με τελείωσαν-όπως το γνωστό άσμα! Και τι δε θα έδινα να είχα ένα καταδικό μου, με πολλά καλαμάκια!!!

    Καλώς σε βρήκα πάλι, καλή μου Χρυσαυγή!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Ελένη μου! Μας έλειψες! Καλώς όρισες και πάλι!!!

      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  8. Απο τα αγαπημενα μου,
    αμα το πετυχω με φυσικο χυμο ανανά το τσακίζω!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

πήγαινε στην κορυφή! 01 09 10