6 Μαΐου 2012

Ομελέτα με σπαράγγια



Εκλογές ώρα μηδέν

          Ημέρα εκλογών η σημερινή, και αν ανατρέξω στα χρόνια που ήμουν παιδί, οι εκλογές είχαν κάτι από reality. Στην επαρχία, όπου και μεγάλωσα έμοιαζαν με γιορτή και είχαν πολύ παρασκήνιο. Ήταν το γεγονός του μήνα θα έλεγα. Αθώα χρόνια, ανυποψίαστοι άνθρωποι… ίσως και στενόμυαλοι.


          Σήμερα ζω με την δική μου πλέον οικογένεια στην Αθήνα. Την πρωτεύουσα του κράτους. Εδώ που χτυπάει η καρδιά των εξελίξεων και των γεγονότων. 

         Στη σύγχρονη Ελλάδα, σε μια χώρα όπου το πολίτευμα είναι προεδρευομένη δικτατορία (η δικτατορία των ηλιθίων τολμώ να πω), δεν υπάρχουν και πολλοί λόγοι για να αναγάγουμε τις εκλογές σε εορταστικό γεγονός. Αυτό δεν σημαίνει ότι χάνουν κάτι από τη σημαντικότητά τους. Το αντίθετο! Πιστεύω ότι ζούμε ιστορικές στιγμές σαν έθνος και ότι οι σημερινές εκλογές είναι οι σημαντικότερες από τη μεταπολίτευση και μετά. Τα μάτια της παγκόσμιας κοινής γνώμης είναι στραμμένα στην Ελλάδα.

         Πόσοι θα είναι αυτοί άραγε που θα μαζευτούν σε σπίτια, θα παραγγείλουν delivery και θα δουν τα αποτελέσματα με αγωνία και προσδοκία? 

         Προσωπικά, θα προτιμήσω να φτιάξω κάτι απλό με τα χεράκια μου για την αποψινή βραδιά. Να καθίσω με ένα ποτήρι λευκό κρασί και μία ομελέτα σαν την παρακάτω, που αλήθεια σας το λέω, είναι από τις καλύτερες που έχω δοκιμάσει, και να δω τα αποτελέσματα των εκλογών. Με άλλα μάτια αυτή τη φορά…  


    ΟΜΕΛΕΤΑ ΜΕ ΣΠΑΡΑΓΓΙΑ 

     1) 4 αυγά
     2) 30 περίπου σπαράγγια (κατά προτίμηση άγρια)
     3) 1 σκελίδα σκόρδο λιωμένη με την πρέσα σκόρδου
     4) 2 πρέζες ρίγανη
     5) Λάδι τόσο ώστε να καλυφθεί ο πάτος του τηγανιού
     6) Αλάτι
     7) Φρεσκοτριμμένο πιπέρι



Εκτέλεση:

       Καθαρίζουμε τα σπαράγγια. Αφού τα πλύνουμε, τα ζεματίζουμε σε νερό που κοχλάζει για 4-5 λεπτά. 

       Κατόπιν, ρίχνουμε το λάδι στο τηγάνι μας να ζεσταθεί και σοτάρουμε σε αυτό το σκόρδο με προσοχή να μην καεί. Απλώς να αφήσει τα αρώματά του. Στη συνέχεια ρίχνουμε και τα σπαράγγια και τα σοτάρουμε και αυτά. 

       Σε μπολ χτυπάμε με το πιρούνι τα αυγά με το αλάτι, το πιπέρι και τη ρίγανη. Μόλις τα σπαράγγια είναι έτοιμα και ψημένα, ρίχνουμε τα αυγά. Χαμηλώνουμε αρκετά τη θερμοκρασία για να μην καεί το αυγό και σκεπάζουμε το τηγάνι με ένα καπάκι, έτσι ώστε με τους υδρατμούς να ψηθεί η ομελέτα μας και από πάνω. 

       Αν θέλουμε τη γυρίζουμε ανάποδα με την βοήθεια ενός πιάτου, έτσι ώστε να μην χρειαστεί να την ανακατέψουμε και να χαλάσουμε το ωραίο σχήμα της.
Προσοχή. Δεν χρειάζεται να την ξεροψήσουμε. Αυτή η ομελέτα πρέπει να είναι ζουμερή. Ναι μεν το αυγό πρέπει να έχει ψηθεί καλά, αλλά δεν πρέπει να έχει στεγνώσει. Χρειάζεται να κρατάει τα υγρά της γι΄αυτό ψήστε την σε χαμηλή θερμοκρασία ειδάλως θα "αρπάξει". 

 Καλή επιτυχία!




31 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία και ενδιαφέρων η ομελέτα σου Χρυσαυγή μου!!!!!!!
    Φιλιά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου! Στο επιβεβαιώνω ότι όντως είναι πολύ καλή!! Τα σπαράγγια κάνουν εξαιρετική δουλειά!

      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία η ομελέτα σου Χρυσαυγή !!!! Τώρα που είναι και στα φόρτε τους τα σπαράγγια είναι ότι πρέπει. Εγώ ψηφίζω Χρυσαυγή!!!!!!χαχαχαχα Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκο ευτυχώς δεν κατεβαίνω υποψήφια! Πάντως σε ευχαριστώ για την ψήφο εμπιστοσύνης που δίνεις στην ομελέτα μου!!!

      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  3. Χρυσαυγή μου τα σπαράγγια τα αγαπάμε πολύ και τα τρώμε σε όλες τους τις μορφές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά κάνετε Λίλα! Είναι παρεξηγημένο λαχανικό και δεν ξέρω γιατί! Ίσως φταίει το σχήμα τους... λέω εγώ τώρα!! Πάντως με τα αυγά κάνουν κορυφαίο συνδυασμό!

      Διαγραφή
  4. Συμφωνώ!Ωραιο και γρήγορο φαγητό με υγιεινες πινελιές!Ωραια παρουσίαση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ναι, Stone !! Γρήγορο και διαφορετικό από μια συνηθισμένη ομελέτα. Ωραίο και για φίλους. Θα ενθουσιαστούν!!

      Φιλιά πολλά και ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραία τα είπες στην αρχή:)))!!!
    Χρυσαυγή μου η ομελέτα σου είναι πανέμορφη!!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για όλα Ελένη μου!
      Να είσαι καλά !!

      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  6. Πολύ διαφορετική γεύση θα έχει! Τα σπαράγγια είναι τέλεια και δυστυχώς αδικημένα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Βέρα μου!
      Αδικημένα! Ακριβώς όπως το λες. Θα προσθέσω και δυσεύρετα, καθώς τα άγρια σπαράγγια που είναι και τα καλύτερα είναι σπάνιο να τα βρεις, και όταν τα πετύχεις η τιμή τους είναι απαγορευτική.

      Αξίζει να τη δοκιμάσετε την ομελέτα αυτή!
      Αν σας αρέσουν τα σπαράγγια κάνε έναν κόπο να τη φτιάξεις!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Τώρα τελευταία μου αρέσουν κι εμένα τα σπαράγγια.
    Εχω κι εγώ έτοιμη συνταγή για ομελέτα (λίγο διαφορετική από τη δική σου).
    Γίνονται τελικά πολύ νόστιμα με αυγά. Είναι ένα πολύ ωραίο & νόστιμο πιάτο

    Αυτό που έκανες προς το τελος που έβαλες το καπάκι και χαμήλωσες τη φωτιά το έκανα κι εγώ. Γινεται πολυ ωραία η ομελέτα. Αν και στην αρχή ήμουν επιφυλακτιή όταν την έκανα και έλεγα πως δεν θα ψηθεί πάνω το αυγό, αλλά τελικά έγινε.

    Καλό υπόλοιπο Κυριακής Χρυσαυγή μου και μακάρι η αυριανή μέρα να έχει μια ελπίδα για κάτι καλύτερο...λέμε τώρα :)

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου γλυκιά μου Μάριον!
      Χαίρομαι που θα προτείνεις κι εσύ μια τέτοια ομελέτα.
      Ομολογουμένως τα σπαράγγια με το αυγό δένουν άψογα!

      Το καπάκι κατα τη διάρκεια του ψησίματος της ομελέτας και εγώ τώρα το ανακάλυψα και θα το εφαρμόζω σε κάθε μου ομελέτα εφεξής. Εμεινα πολύ ικανοποιημένη και το θεωρώ πολύ πρακτικό.

      Καλό βράδυ σου εύχομαι και θα περιμένω να δω και την δικιά σου εκδοχή!
      Φιλιά πολλα!

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραία ομελέτα και παρουσίαση.
    Εγώ θα ακούσω μάλλον τα αποτελέσματα φωτογραφίζοντας από ψηλά την ανατολή της πανσελήνου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ξανθή!
      Έχει πανσέληνο απόψε γι΄αυτό τα αποτελέσματα βγαίνουν αχταρμάς (απ΄ όσο δείχνει μέχρι στιγμής)!

      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  9. Από τις αγαπημένες μας ομελέτες, η ομελέτα με σπαράγγια!
    Κι εμείς αγαπάμε τα σπαράγγια και τα μαγειρεύω με διάφορους τρόπους!
    Καλή βδομάδα από αύριο, για να δούμε τι θα μας ξημερώσει!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Έλενα!!
      Κι εγώ τα αγαπώ πολύ και είμαι η μόνη που τα τρώω στο σπίτι. Άρα η ομελέτα αυτή ήταν καθαρά για μένα όπως κατάλαβες!

      Αφού τα μαγειρεύεις με διάφορους τρόπους, δοκίμασε και την δικιά μου εκδοχή άν σου κάτσει!!

      Καλό σου βράδυ με πανσέληνο απόψε!

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα και καλή εβδομάδα Χρυσαυγή μου!
    Πρέπει να το πάρω απόφαση τελικά και να δοκιμάσω σπαράγγια! Η ομελέτα σου φαίνεται πολύ δελεαστική, ιδιαίτερη και ελαφριά!
    Και πάρα πολύ ευπαρουσίαστη, μου αρέσει όπως έχουν ενσωματωθεί τα σπαράγγια στο μίγμα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Ερμιόνη μου!
      Πάρ΄το απόφαση σύντομα, όσο είναι ακόμα στην εποχή τους, γιατί σου λέω χάνεις πολλά !!

      Η ομελέτα αυτή έχει μέσα μία σκελίδα σκόρδο και λίγη ρίγανη. Και τα δύο αυτά υλικά με προβλημάτισαν πολύ αν θα τα έβαζα γιατί τα φοβόμουν με τα αυγά (ιδιαίτερα τη ρίγανη). Τελικά όμως ήταν το κάτι άλλο!!! Εδωσαν και τα δύο τέτοια νοστιμιά και απογείωσαν την ομελέτα.

      Σκέτη απόλαυση ήταν!
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια περί παρουσίασης (εκτιμώ το γούστο σου στις φωτογραφίες)!!

      Φιλιά

      Διαγραφή
  11. Δεν έχω άποψη σχετικά με τα σπαράγγια γιατί απλούστατα δεν τα έχω δοκιμάσει ..ακόμα.
    Η δική σου ομελέτα πάντως με παροτρύνει να το κάνω.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στελλάκι πρέπει να αποκτήσεις γνώμη και σύντομα!
      Υπέροχο λαχανικό και παντρεύεται καταπληκτικά με τα αυγά!!

      Σε φιλώ πολύ!

      Διαγραφή
  12. Νοστιμότατα, και μοναδικά, και δυσεύρετα!
    Με το δίκιο τους αξίζουν πολλά! Τα άγρια εννοώ.
    Όταν φτιάχνουμε τέτοιο πιάτο, Χρυσαυγή μου, καλούμε και τις e-φίλες, δεν τα τρώμε μόνοι μας!

    Οι πόζες και οι αποχρώσεις των φωτογραφιών σου είναι φανταστικές!
    Εύγε γλυκιά μου! :)

    Α! και μην ξεχάσω να πω, ότι τα φτιάχνω κι εγώ με δωδεκάμισι διαφορετικούς τρόπους! Και τα παμφάγα στο σπίτι τα τρώνε σαν τρελά!
    :):):)

    Φιλί
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο!! Μα πως μου ξέφυγε να στείλω πρόσκληση. Μάλλον είχα απορροφηθεί με την εξαφάνιση της ομελέτας εν ριπή οφθαλμού!

      Θα ανασκουμπωθώ και θα διορθώσω πάραυτα!!!

      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά λογάκια σου περί φωτογραφιών κλπ!

      Τα σπαράγγια έχεις δίκιο. Είναι σπάνια και όταν τα βρίσκεις ακριβά. Δεν έχουν καμία μα καμία σχέση όμως τα καλλιεργήσιμα που είναι χοντρά σαν καρότα με αυτά που μαζεύουμε στην εξοχή. Λες και είναι άλλο λαχανικό. Για μένα δεν αξίζει να χρησιμοποιούμε τα σπαράγγια που καλλιεργούνται. Δεν έχει κανένα νόημα. Απλώς είναι σαν να τρως χαρτί. Καμία γεύση.

      Αυτό με τους 12,5 τρόπους μαγειρέματος πολύ με ιντριγκάρει. Δεν θέλω να μάθω τους 12. Θέλω να μάθω όμως τον μισό...!!! Φιλιάαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα

      Διαγραφή
    2. Και πού τα βρίσκετε ρε κορίτσια τα άγρια?????????????

      Συγνώμη....εγώ γιατί δεν έχω αφήσει σχόλιο στη σούπερ ομελέτα σου????
      Μάλλον δεν είχαμε γνωριστεί ακόμα ε????
      Οπότε τώρα στείλε και σε μένα πρόσκληση!!!!

      Διαγραφή
    3. Οι φωτογραφίες σου είναι όντως πολύ ωραίες , καθαρές!

      Διαγραφή
    4. Φιλτάτη και πρόσφατη φιλενάδα my Peps,
      ναι, μάλλον δεν είχαμε γνωριστεί τότε γιατί δεν εξηγείται η θορυβόδης απουσία σου από τα σχόλια αυτής της ανάρτησης!!! :)

      Τα άγρια αν δεν στα φέρουν από επαρχία που τα έχουν μαζέψει στους αγρούς,
      τα βρίσκεις σε τσουχτερή τιμή είττε σε λαϊκή είττε σε κάποιο καλό μανάβικο εδώ στην Αθήνα. Στο Κιάτο εχω δει σε μανάβικο άγρια σπαράγγια. Λιγα ματσάκια φυσικά. Προφανώς καποιος τα μάζεψε και τα πούλησε στο μανάβη για να τα πουλήσει και αυτός με τη σειρά του.

      Αυτά!!! Μούτς!

      Διαγραφή
    5. Μερσί!! Θα έχω το νού μου!!!

      Διαγραφή
  13. Γεύση από τα παιδικά μου χρόνια.
    Τέλεια ομελέτα, η καλύτερη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρυσαυγή μου πόσο δίκιο έχεις ...έχουμε πράγματι την δικτατορία των ηλιθίων δυστυχώς γι αυτό και τα πάντα πηγαίνουν έτσι όπως πηγαίνουν. Τέλος πάντων, συμφωνώ μαζί σου για τη βραδιά των εκλογών αλλά και για κάθε φορά που τρέχουμε ...είναι προτιμότερο να φτιάξουμε εμείς κάτι απλό παρά να πάρουμε junk food. Η ομελέτα σου φαίνεται τέλειααααα!!! Γεια στα χέρια σου! Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

πήγαινε στην κορυφή! 01 09 10